zondag, 9 mei 2021

Reacties

  1. Lieve Drie-éne God,
    Dank voor Maria die U hebt uitgekozen om Uw redding in de wereld mogelijk te maken.
    Maria, dank omdat u ja antwoorde op Gods uitnodiging ons aller moeder te zijn. Wees pleitbezorger voor en wees aanwezig bij alle mama's en vooral dan de mama's die het moeilijk hebben bij de opvoeding van hun kind(eren). Mama's die door omstandigheden alleen zijn, mama's die hun kind niet zelf kunnen opvoeden, mama's die geen mama wilden zijn...
    Dat Gods Liefde hun hart mag beroeren en dat ze mogen ervaren dat ze bij deze moeilijke maar ook mooie taak, door U gedragen worden en dat ze de vreugde van het moederschap ten volle mogen ervaren.
    Dank ook voor mijn eigen mama die reeds vele jaren bij U verder leeft. Dat ze inspiratie mag blijven voor mij bij de opvoeding van mijn zoon.
    Dank ook voor de mama van mijn zoon die van hem gescheiden leeft. Help haar deze scheiding te dragen en help haar te genieten van elkaar op elk moment wanneer ze elkaar nabij zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees gegroet Maria, Jij weet als geen ander hoe moeilijk het moederschap kan zijn.
    Help alle moeders in nood en inspireer elke mama.
    Ik heb ondervonden hoe jij mijn gebeden hebt aanhoord voor de vruchtbaarheid van onze jongste dochter en haar recent een wolk van een baby hebt gegeven. Daarvoor dank ik u in deze meimaand met mijn ochtendgebed.
    Wees ons allen nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook voor mijn mama die al van in 2014 in Gods licht vertoeft. Zij bouwde haar leven op God en Moeder Maria, haar patroonheilige.
    Mama waak over ons samzn met papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al die intenties, voor alle mama's in de wereld, en speciaal voor de mama's die door omstandigheden vandaag niet zullen gevierd worden en er droevig door zijn. Ik dank ook de Heer voor mijn mama, die al zolang geleden van ons is heengegaan. Dankje, mama voor al wat je voor ons geweest bent en gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje , lieve mama voor alles wat je voor ons hebt betekend. Dank voor deze fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten