dinsdag, 18 mei 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Danku voor deze dag die in rust en gebed kan starten.
    Ik bid voor allen in nood.
    Ik bid voor allen die in uw liefde vertoeven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, ik blijf U trouw. Blijf mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, blijf ons allen nabij in deze moeilijke tijd. Inspireer ons, H. Geest, opdat wij de weg vinden en volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Mag ik vragen U vragen mijn man en mijn familie te bekruistuiven met uw Heilige Geest
    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag een gebed voor iemand die vandaag 80 wordt en voor een familie waar er ruzie is omwille van de plaats waar de moeder zal opgenomen worden in een rust-en verzorgingshuis. Mochten die kinderen toch mekaar opnieuw vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten