dinsdag, 11 mei 2021

Reacties

  1. Vader, Danku voor deze dag. Wees met mij begaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heer God wil Jij zorgen voor mijn geliefden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve papa God, ik leg deze dag volledig in Uw handen, toon me wat ik moet doen, leidt mij op mijn weg. Geef mij kracht en steun om allen die vandaag op mijn pad komen lief te hebben en te helpen waar het kan en nodig is. Ik vertrouw U ook toe mijn mama, mijn gezin, mijn kinderen en kleinkinderen. Ik wil alles in Uw handen geven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik voel me zo neergedrukt, zo somber. Helpmij om beter te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al die intenties, en ik vraag de Heer extra moed en hoop te geven aan anoniem van 10:14

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil uw gebed vragen voor zuster Anna die stervende is. Moge de Heer haar vrede geven in haar overtocht, en, wanneer zij sterft opnemen in Gods eeuwige liefde.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten