maandag, 17 mei 2021

Reacties

  1. Goede Vader, wees met mij begaan.
    Moeder Maria waak over ons en onze familie. Geef voorspraak voor allen die van U houden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen alle mensen die op de een of andere manier "héél eenzaam" zijn !
    Laat ons beseffen dat wat er in ons aards leven zich ook afspeelt
    ...U er altijd bent diep in elk van ons wezen !
    "IK blijf bij jullie altijd ,tot 't einde der tijden "!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij. En bedankt voor het fijne weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, dank u dat mijn kleindochter de sacrament van het Heilig vormsel heeft ontvangen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer moge ik beeld en gelijkenis worden van Uw goedheid voor ieder mensenkind.
    Kom heilige Geest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten