donderdag, 27 mei 2021

Reacties

  1. Heer, geef het zicht aan mijn gemeenschap en aan mijn familie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer leer mij "steeds"met U te wandelen ,te gaan en te leven ,élk moment van mijn leven in vreugde en pijn !
    Uw Wil te doen geschieden in mij !Dank U God !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u Heer voor al het mooie rondom mij Dank u voor mijn man onze kinderen en kleinkinderen U bent een grote goede machtige heilige GOD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij, in vreugde maar ook in mijn onrust.
    Zodat ik ook meer per dag kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer, ik bid met Anoniem om hetzelfde: uw nabijheid, in mijn vreugde, in mijn onrust, in mijn beslissingen, in mijn uitvoering ervan. Uw nabijheid wens ik elke dag van mijn leven.

      Verwijderen

Een reactie posten