woensdag, 5 mei 2021

Reacties

  1. God, laat mij Uw vruchten dragen.Leer mij lief te hebben en te vertrouwen op U. Dank voor al het moois in mijn leven, de nieuwe job die ik mocht ontvangen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, danku voor deze nieuwe dag.
    Ga met mij mee.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag breng ik bij U, Heer, de grote noden van een familie die zeer zwaar getroffen is door een overlijden en door zware ziekte van nog twee mensen uit dat gezin. Eén iemand, de dochter, probeert er te zijn voor haar moeder en broer en doet al wat ze kan. Ze doet het prachtig. Maar kan ze dat wel volhouden? Geef haar sterkte, vertrouwen en hoop. Mag deze hoop dan ook waar worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor die familie, en voor de dochter die zoveel doet voor haar moeder en broer. Geef haar de nodige sterkte, Heer, zegen haar, en geef uw zegen, troost en steun aan de hele familie.

      Verwijderen
    2. Dank U lieve VADER dat we op Uw hulp en kracht mogen rekenen in een diep geloof aan Uw Liefde

      Verwijderen
  4. Lieve Heer. Wilt U mij nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten