maandag, 24 mei 2021

Reacties

  1. Maria Jezus' moeder en ook onze moeder ,neem ons bij de hand en leidt ons naar Uw en onze Vader ! Help ons Maria ! Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeder Maria, zorg voor ons. Ik vraag vandaag ook in het bijzonder Uw steun voor mijn dochter en mezelf die studeren. Help ons als het moeilijk gaat, geef ons vertrouwen en kracht. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil uw gebed vragen voor Mieke, die overleden is.
    Moge God haar opnemen in zijn eeuwige Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allerliefste Moeke Maria ik vraag Uw Zegen en kracht voor ons gezin en voor al deze intenties Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve moeder Maria, wees mij nabij. Geef mij vertrouwen, kracht en rust.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten