vrijdag, 21 mei 2021

Reacties

  1. Goede Vader, wees met mij begaan.
    Moeder Maria, bid voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid U om Zegen over mijn gemeenschap en over mijn familie. Breng ons bij elkaar in vrede en vreugde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer help me om verder mezelf, mijn naasten en vooral U mijn en onze God te beminnen met zachtmoedigheid en liefde ! Vervul onsze harten hiervan ! Dank U !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Geef mij terug vernieuwde kracht om mij te bezielen, met Uw oprechte , barmhartige liefde en vertrouwen , voor mijn naasten , in mijn werk en al Uw inzichten voor het werk met de bezorgdheden die zich nu aandienen op alle financiele lijnen . danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, geef mij nieuwe kracht en moed. Wees mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allerliefste God, Almachtige Vader van ons allemaal graag vraag ik u hulp voor Bart , hilde , Yves , jan, Jos , griet , Patrick , Marianne , Greet , Astrid , Dr. Algoet , Raf , Pauline , Bob , Andrea , leo , Roel , en mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U voor deze tamelijk rustige dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten