zondag, 3 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, ik heilig u op deze dag de Heren.
    Leid mij en wees met mij begaan.
    Denk ook aan alles die u eren.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God,
    in hun zoektocht naar een koning
    hebben de wijzen uit het oosten
    zich laten leiden door de ster
    die voor hen uitging
    en zij hebben Jezus gevonden:
    een klein en weerloos kind, zonder pracht en praal.
    In Hem zijt Gij zichtbaar geworden
    en hebt Gij U geopenbaard aan de hele wereld
    als een vorst van vrede,
    de Christus die redding brengt.
    Laat ook ons de ster volgen
    en Hem vinden die het Licht van de wereld is
    en die wij onze hulde brengen:
    Jezus Christus,
    uw mensgeworden Zoon,
    onze Heer en redder.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, Wilt U mij dragen zodat ik mij beschermd voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank U voor deze dag zonder bang te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten