dinsdag, 12 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer onze God bescherm àlle mensen die nu in een zware depressie verzinken ! Leg Uw genezende Hand op hun zwakke schouders ! Dank U Heer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid voor alle mensen die op vandaag zoeken naar z(Z)ingeving in deze
    moeilijke coronatijd. Help hen om een antwoord te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik meer rust krijg.Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    graag bid ik mee op bovenstaande vragen/ intenties ,
    wil je voor mijn financiele zorgen & familietoestanden mij een scherpe en goede geest geven aub

    Danku

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, U weet waarom.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten