vrijdag, 1 jan 2021

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, danku voor dit nieuwe jaar met weerom kansen om uw wereld beter te maken, aandacht te hebben voor de zwakken en kleinen.
    Geef voorspoed en bescherming aan iedereen die ik bemin.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat de paus vandaag in zijn boodschap meldt is waarheid. Met het geld dat aan wapens gespendeerd wordt kunnen we de volledige armoede uitroeien. Ik hoop dat de wereldleiders dat ook zouden lezen. Vrede aan alle mensen van goede wil !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik vraag om uw zegen over het hele Nieuwe Jaar, over alle mensen overal, en ik bid speciaal voor mijn familie en vrienden. Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U over mij waken en mij nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. “Moge de Heer u zegenen en u beschermen,
    moge de Heer het licht van zijn gelaat over u doen schijnen en u genadig zijn,
    moge de Heer u zijn gelaat toewenden en u vrede geven.”

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten