dinsdag, 26 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, ik bid U voor allen die in Nederland door geweld getroffen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer leer ons in deze tijden ons helemaal naar U te richten ! Leid ons en geef ons geloof en Uw Liefde om alles te kunnen doorstaan ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer,

    Zegenen & bescherm de vragen die op mij zullen afkomen
    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus ik vraag u,geef mij een dankbaar hart ook al valt het alleen zijn mij zwaar.
    Stuur iemand op mij mijn pad die eenzaamheid kan verlichten.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn zodat ik kracht,positiviteit en rust mag ervaren. En wilt U mij leren per dag te leven. Dank U!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Vader, Danku voor deze dag.
    Beschermd mij deze nacht.
    Verlicht mijn ontwaken met uw genade
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten