zondag, 24 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Als ik weer eens twijfel aan Gods Liefde door wat er rond mij in de wereld en mijn leven gebeurt... Sta me dan bij lieve Jezus zodat ik Uw Weg terug mag volgen.
    Herinner me dan aan mijn liefde voor U en leidt me dan verder op de weg naar Onze Vader.
    Heilige Moeder Maria bid aub opdat ik de hoop en mijn geloof niet verliezen zal maar dieper en inniger zal worden zodat het God's Hart zal verwarmen.
    Jezus U bent mijn grote liefde.
    Vergeef mijn intense en diepe liefde die ik voel voor mijn man die hopelijk dicht bij U in God's Licht mag verder leven.
    Ik mis hem al 15 jaar zo erg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede moed, beste Christel. Ik bid met u mee. Volgens mij is Uw diepe liefde voor uw overleden man iets kostbaars... Ik weet niet waarom de Heer u daarom zou moeten vergeven. Hij is de bron van alle liefde. Hebt ge er ooit over gespoken met een priester of met iemand die u daarover raad kan geven?

      Verwijderen
    2. Er is een gebed dat zegt: "Jezus U bent mijn grote liefde. Op U stel ik al mijn vertrouwen."
      Maar dat klinkt als een leugen als ik dat bid.
      Want hoezeer ik ook van Jezus ben gaan houden... Ik hou zoveel van Gino.
      Mijn liefde voor hem heeft zich in mijn hart nog dieper geworteld dan op de dag dat hij gestorven is.
      Maar ook mijn liefde voor Jezus is de laatste jaren sterk in mij toegenomen.
      Maar mijn grote liefde.. Voor mij is dat Gino en daar voel ik schuldig voor.

      Verwijderen
  2. Denk aan uw barmhartigheid, Heer,
    aan uw liefde door de eeuwen heen.
    Denk niet aan de zonden uit mijn jeugd,
    maar denk met liefde aan mij
    en laat uw goedheid spreken, Heer.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U over mij waken en rust geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik voel dat U mij rust geef.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God, wees bij ons vandaag. Schenk mij moed, kracht en doorzettingsvermogen. Ook bij mijn examens vanavond. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten