vrijdag, 8 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, help mij in deze moeilijke tijd
    Sta me bij.
    Lieve Vrouw, doe uw voorspraak voor mij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede moed, Pelgrim. Moge de Heer en onze Lieve Vrouw u steunen en zegenen. Ik bid met u mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij aub nabij zodat ik meer rust krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, geef mij kracht en hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer.
    De rust in mijzelf is de stilte bij God
    Ook in het geval van ziek zijn is acceptatie een berusting van samen verder gaan.
    Het geven in Gods handen geeft zekerheid, dat je bent niet alleen. Gods wens is te delen met ELK mens. Daar bid ik voor Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten