woensdag, 13 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Wat is die vrouw een rijkdom voor de kerk en voor ons, ik zal voor haar bidden, zo een goed nieuws doet een mens deugd.Wenst haar proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee ...Lieve Heer wil U mij ook helpen om meer rust te vinden ,ook voor alle andere mensen die onrustig zijn .Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee...Lieve Heer wil mij nabij zijn om meer rust te vinden ook allen die de rust moeilijk vinden Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie Vader, genees mijn in lichaam en ziel.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Diep respect voor deze religieuze mevrouw, dit verhaal heeft mij zeer geraakt. Ik bid met u mee en voel mij met u verbonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wilt U ook mij helpen om meer rust te vinden en per dag te leven. Dank U!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten