donderdag, 28 jan 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer ,

    zegen & bescherm ons werk en alle financien en de voorstellen op maat

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee, ook voor de intenties van gisteren. Zegen en help degenen die ze hebben neergeschreven, ook die zieke collega voor wie een gebed gevraagd was. Goede moed allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Daar sluit ik me bij aan. Wees ook mij nabij.

      Verwijderen
  4. Heer. Er is een lichtpunt in de dramatische situatie van mijn zoon .ik ken de kracht van het gebed, laten wij samen bidden opdat zijn zieke brein volledig kan herstellen nu hij zelf inzicht krijgt op zijn moeilijkheden
    En ook voor allen die hulp nodig hebben op gelijk welk gebied.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten