zaterdag, 8 april 2023

Reacties

  1. mensonderdemensen8 april 2023 om 07:01

    Vader, sta ook mij bij wanneer mijn leven een einde neemt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Heer staat je steeds bij.Mijn gebeden zijn ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor allen die zoals Judas verscheurd worden door wroeging en de verantwoordelijkheid voor hun daden niet kunnen opnemen en uit het leven stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor allen die die beschaamd zijn in hun vertrouwen.
    Dat Gods liefde hun geneest en vrede geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef …. moed…..kracht……inlevingsvermogen…….geduld…… om van toegevoegde waarde te zijn voor mijn zuster(84) die uitbehandeld is, voor mijn zwager die in zijn dimensie op 90 jarige leeftijd naar huis wil en dat niet kan. Moge deze ‘stille’ zaterdag het besef geven dat in de oorverdovende stilte ……….. morgen allemaal opstaan en het LICHT in de morgenmiddag zo de verrijzenis van Gods zoon mogen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor een dame die nieuwe operatie ondergaat die moeilijk verloopt, dat zij de moed niet zou verliezen maar blijven hopen op beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij. Zodat ik me niet zo somber voel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten