woensdag, 12 april 2023

Reacties

  1. Dank om te bidden voor mijn zus,er is nu een diagnose gesteld met een verwijzing naar de pijnkliniek bidden wij samen voor een goede behandeling en dat de pijn mag wegblijven.Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee , en vraag ook gebed om een oplossing waar een kleindochter pijnlijk uitgestoten is van klasgenootjes die vriendjes waren .
    Ze is heel verwondt en verdrietig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie beiden. Jammer toch, hoe kinderen mekaar kunnen kwetsen! Mogen de leerkrachten ze helpen tot bezinning te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik weet dat U er bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens gebed te vragen voor de retraite die morgen begint tot zondag. Omdat de H. Geest overvloedig mag aanwezig zijn bij de leiding en ook over de hele groep. Omdat ik ontvankelijk mag zijn voor wat de Heer mij wil zeggen & geven.
    Moeder Maria bid voor ons. Dankjewel voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten