donderdag, 13 april 2023

Reacties

  1. De Paasweek loopt op zijn einde. Als randkerkelijke heb ik de sfeer wel gemist. Jammer. Op Pasen ben ik in de parochiekerk getuige geweest van een fantastische liturgie (wel in het Frans) . Er wordt aan gewerkt. Dank aan alle mensen die het gebed van anderen mogelijk maken: priesters koorleden, organisten, misdienaars et lectoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen voor de retraite die vandaag begint. Voor de leiding, de groep en uiteraard mezelf. Dat het heel gezegend mag worden. Dank u.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor die retraite. Moge het een echte ontmoeting met de Verrezen Heer zijn!

      Verwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank U voor deze redelijk fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten