vrijdag, 14 april 2023

Reacties

  1. Mijn moeder is terminaal ziek. De verstandhouding met twee van haar kinderen is al heel lang heel moeilijk. Alle ondersteuning is op mijn schouders beland. Ik hoor van velen dat ik mooi werk verricht maar ik voel nu wel dat mijn krachten heel beperkt aan het worden zijn. Zeker nu mijn man die veel tekenen van dementie vertoont, maar alles ontkent, mij ook veel zorgen baart. Ik krijg steun van mijn kinderen en hoop ook steun in het gebed te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begrijp heel goed hoe heel lastig dit alles voor jou is
      en bid zeker mee om veel moed en een oplossing voor al je zorgen....

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor uw familie. Dat God's Liefde de harten van iedereen mag raken en beroeren.
      AMEN

      Verwijderen
    3. Ik bid ook mee.

      Verwijderen
    4. mensonderdemensen14 april 2023 om 09:14

      Ik bid ook mee voor uw intentie.

      Verwijderen
    5. Ik bid ook mee, voor uw moeder, voor uzelf en voor uw man, en ook voor de rest van de familie. Moge de Heer u zegenen voor al het goede dat u verricht, en u de nodige kracht geven om vol te houden.

      Verwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustig kan voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook mee voor een goeie verstandhouding in die moeilijke momenten en ook om kracht voor volharding. Graag ook gebed om ondersteuning van chirurg Réginald Moreels die schitterend werk verricht bij de oprichting van Unichir. Heel graag dringend gebed ook voor de Russische oppositieleider Navalny die in Rusland in isoleercel gevangen zit en langzaam vergiftigd wordt. Dank voor medegebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Samen bidden we voor alle intenties. Hoe meer mensen er bidden, des te meer kracht komt eruit voort. Ik bid van harte mee, en vertrouw erop dat elk gebed gehoord wordt, en zo mogelijk verhoord. God is groter dan onze beperkte kracht. Hij/Zij vult aan.

      Verwijderen
  5. Ik bid ook voor al de intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten