woensdag, 26 april 2023

Reacties

  1. Hartelijk dank aan God en de Heilige Jozef voor de goede afloop bij de uitspraak van ons ongeval dat na 4.5 jaar wachten en te blijven in jullie geloven en te bidden deze goede afloop heeft gekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shalom ,
    Heer ontferm U over de twee vrouwen die in een onzekere situatie verkeren zij moeten geopereerd worden, dat er toch spoedig een datum bepaald gaat worden schenk wijsheid en inzicht aan de behandelende artsen !
    Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me vrolijk mag voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag voor mijn broer willen bidden, die op de palliative zorg thuis ligt. en 76 jaar is ,In het ziekenhuis is er niets meer aan hem te doen dank u dat hij rustig mag sterven Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee met jou.
      Dat de Heer op de uitkijk mag staan om je broer met open armen op te nemen in Zijn eindeloze Liefde.Amen.
      Sterkte aan gans uw familie.

      Verwijderen
  5. De Geer wacht ieder mens op het lastige is dat wij dit alleen mogen geloven en hem kwijt zijn uit ons midden en toch...de liefde voor iemand vergaat nimmer . Zelfs niet over de dood heen heb ik mogen ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag jullie gebed voor mijn zus en zwager, neven en nichten die een zo dierbare jonge zus hebben verloren aan een jarenlange strijd aan anorexia. Pas jong in de 30. Zo enorm verdrietig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten