maandag, 24 april 2023

Reacties

  1. Vandaag onderzoek in het ziekenhuis.
    Ik bid voor een voorspoedige behandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte gewenst, en nabijheid van mensen die begrijpen dat u graag spoedig geholpen wilt worden. En geduld gewenst als u toch langer moet wachten dan u graag had. We willen mee-bidden voor het een en het ander, voor spoed en voor geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees mij nabij bij alles wat er gebeurt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk aan je en bid mee voor goed verloop onderzoek en aanvaarden uitslag.mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer wilt U mij de weg wijzen .Ik ben in verwarring en weet niet hoe het verder moet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb uw bijbeltekst doorgestuurd aan de moeder van Tjeerd en Trijntje Oosterhuis NL

      Verwijderen

Een reactie posten