zaterdag, 29 april 2023

Reacties

  1. Bid u aub met ons mee , onze kinderen hebben het zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid graag mee ook onze kinderen hebben het moeilijk laat ons samen bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gebed willen vragen voor de bijeenkomst met de familie deze middag, om de uitvaart te regelen voor een familielid die dinsdag overleden is. Omdat we naar elkaar mogen luisteren met respect zodat we alles vlot kunnen regelen. Dank 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee met jullie. Moge de Heer ons allen helpen, vooral als we het moeilijk hebben, en mogen wij niet vergeten Hem te bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de drukte van het leven is het soms zo moeilijk om tot rust te komen, om contact met je innerlijke te behouden. Help mij Heer om me niet te laten opslorpen door de wereldse dingen... Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bid met ons mee voor mijn stiefvader die gisteren in het ziekenhuis opgenomen moest worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten