zondag, 20 febr 2022

Reacties

  1. Laten we blijven bidden voor het dreigend conflict tussen Rusland en Oekraïne. Moge Gods Geest de leiders licht geven, en vrede aan hun volk. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, uw woorden die Jezus sprak zijn voor mij de moeilijkste. "Heb je vijanden lief" is zo moeilijk.
    Geef mij inzicht om dat te doen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer wij smeken U ,moge er iemand opstaan (onze Paus reageerde al) die de Russische leider kan overtuigen om te stoppen met oorlog voeren !
    Laten wij daar vurig voor bidden !
    Help ons ook op onze plaats te vergeven en lief te hebben en onze kleine strijd te overwinnen in liefde en vrede voor elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat mijn gedachten mij niet zo depressief en bang maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten