zaterdag, 19 febr 2022

Reacties

  1. Ik bid voor een dame die overleden is in ons WZC. Moge zij zijn opgenomen in Gods eeuwige liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we, naar de oproep van paus Franciscus, ook dagelijks bidden voor vrede in wereld. Moge het conflict tussen Rusland en Oekraïne niet uit de hand lopen. Mogen de hoofden tot rust komen en zich laten leiden door zin voor gemeenschap en solidariteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader,
    Geef vrede op deze aarde.
    Zendt uw genade en inzicht naar de leiders.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor vrede, en ook voor de dame die overleden is in het WZC, en voor haar familie. Ik vraag ook Gods zgen voor al degenen die werkzaam zijn in het WZC (en in alle WZC's). Ik ben zelf residente in een WZC en ik weet hoe belangrijk het werk van het personeel is. Dank u allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij in al mijn angsten en onrust in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus, bescherm mij van de gedachten die mij neerdrukken en verlammen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten