woensdag, 9 febr 2022

Reacties

  1. Goede Vader, breng uw genade in mijn hart
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, ik leg mijn leven in Uw handen zodat U mij heel nabij bent als ik me weer onrustig voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus Christus help me vandaag om nederig en wijs te zijn ,zonder angst en ikzucht ! Ik verlang om mijn hart te openen "alleen voor U "!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, ik leg mijn leven in uw handen.
    U ziet de pijn in mijn hart. Genees mij.

    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je weet dat de Heer u steeds nabij is dan hoef je je toch niet angstig of onrustig te voelen.
    Hij is er àltijd, ook op de moeilijkste momenten. Wees niet bang zei Johannes Paulus II toen al.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. God, leer mij te vertrouwen op U als ik onrustig ben. Leidt Mij naar de voor U juiste beslissingen en leer mij de controle in Uw handen te geven. Keer op kee, Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten