maandag, 21 febr 2022

Reacties

  1. Laten we blijvend bidden om vrede in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee Liefdevolle VADER luister naar ons smeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader ik bid U voor mezelf ,leer mij Uw Wijsheid door mijn tong te beteugelen ,maar wel opstaan voor arme en zwakken !
    Ik vraag U moge ik Uw Kracht,Uw Liefde waar maken voor mezelf ,voor ieder andere mens en vooral voor U !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, geef mij de kracht om de eerste stap te zetten naar vrede in onze familie. Schenk mij uw Geest om de juiste woorden te bespreken, woorden die verbindend werken. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Moge de Heer u helpen om die eerste stap te zetten. Vrede in de wereld begint met vrede in onze families.

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn in al mijn onrust

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten