maandag, 28 febr 2022

Reacties

  1. Goede Vader,
    Danku voor deze dag.
    Ik bid U, laat die waanzinnige oorlog stoppen. Bescherm uw kinderen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan om te bidden voor vrede ,ook in ons eigen hart,al knielend met ontzag,al is 't een ogenblik, voor Hem die Liefde is !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee, en ik vraag ook om gebed voor mijn broer (90 jaar), die gevallen is en naar het ziekenhuis gebracht. Hij lijdt aan Parkinson, en ik hoop dat die val geen ernstige gevolgen zal hebben. Dank u om mee te bidden (ook voor mij, a.u.b.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik ook kan "opstaan". Tegen angsten en onrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer,
    Wees Gij aanwezig bij de gesprekken tussen Rusland en Oekraïne. Raak de afgevaardigden van deze landen in hun hart met Uw Liefde. Dat ze Vrede mogen brengen waar haat is, Uw Vrede.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee Heer laat Uw Liefde stralen over deze wereld

      Verwijderen

Een reactie posten