dinsdag, 15 febr 2022

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen voor iemand die verlangt naar euthanasie. Ze ziet 'het licht' niet meer.
    Moge God haar licht worden. Moge zij mensen rondom haar hebben die haar helpen Hem te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer vandaag wordt er een jonge vrpuw geopereerd ...een hersentumor weggehaald . Wees Jij de Handen van de chirurg ! Geef Uw moed aan de ouders en familie ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor die twee intenties, en vraag de zegen van de Heer over al de betrokkenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wees mij aub nabij zodat ik geen angsten heb. En meer rust mag krijgen in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor de twee intenties hierboven.
    Vader aanhoor ons gebed.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten