zondag, 25 april 2021

Reacties

  1. Heer Jezus,
    Gij zijt de goede herder.
    Gij komt naar ons toe en roept ieder bij naam.
    Gij wilt dat wij léven en wel in overvloed.
    Draag zorg voor de kudde die Gij weidt.
    Open onze oren voor uw stem, neem onze angst weg om te antwoorden.
    Geef ons religieuzen en godgewijden om uw schapen te leiden.
    Bescherm het ongeboren leven van ons kleinkind.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,
    Ik voel mij de laatste tijd neerslachtig en heb donkere gedachten.
    Ik weet dat U licht wil brengen in de duisternis.
    Kom ook in mijn duisternis opdat ik zinvol en waardevol kan zijn voor mijzelf, de anderen en U Vader.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten