dinsdag, 27 april 2021

Reacties

  1. graag wil ik me geven aan de Heer
    het ontbreekt me echter om hem te bereiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, danku voor deze nieuwe dag.
    Geef mij kracht om beter te doen en een mooier mens te zijn.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag een gebedje voor de ontmoeting die ik straks zal hebben; ik zie er tegenop want ik ken die persoon niet en nog minder de zorgen die we worden toevertrouwd. Zegen de persoon over wie het zal gaan en dat er een goede oplossing kan gevonden worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties. Ik groet Maria : zelfs indien je niet voelt dat je de Heer kunt bereiken... Hij bereikt jou, daar mag je zeker van zijn. Ik groet ook Pelgrim, voor wie ik regelmatig bid. En ik zal speciaal bdden voor de ontmoeting van Unknown, en voor de persoon over wie het zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor jouw gebed. Verbonden in dit bidden voelen we de Heilige Geest in ons hart.

      Verwijderen
  5. Het gebed is een diepe, vaak onzichtbare, vorm van liefdadigheid voor elkaar.
    Laten we elkaar dragen in biddende verbondenheid.
    Moge God ons allen, en al onze intenties, diep zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag wil ik ook jullie gebed vragen om verzoening tussen twee mensen, wiens relatie totaal verhard is. Moge de Geest hen teder aanraken, ontdooien wat bevroren is, hen in beweging zetten vanuit Gods liefde die hen bewoont.
    Met dank, kris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, dank U dat het beter met me gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten