donderdag, 29 april 2021

Reacties

  1. Goede Vader, help mij U te volgen in woord en daad.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heilige Catherina van Siënna,
    u die aanroepen wordt bij pest en andere tegenslagen,
    wees het volk van Indië nabij.
    Vader,
    laat de geesten van de mensen evolueren om de patenten op de covid-vaccins tijdelijk op te heffen opdat deze vaccins massaal geproduceerd kunnen worden en beschikbaar gesteld worden voor de armen, de grootste groep van mensen op onze aarde.
    Wees ook mijn leerlingen en hun familie nabij die positief zijn op covid.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee opdat de solidariteit met de landen in hoge nood zou mogen sterk worden. We kunnen niet onberoerd blijven bij toestanden zoals die in India.
    Ik bid ook mee voor steun en sterkte bij alle mensen die door Covid-19 getroffen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten