vrijdag, 2 april 2021

Reacties

  1. Heer, Bedankt, Ik zal U nederig dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer,

    Dankje wel voor Uw kracht en sterkte , zend Uw genaden over al mijn doen en laten
    Ik wil U dienen , geef me een goede geest van onderscheiding

    dankU

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, Wij kruisigen U wanneer wij uw geboden niet navolgen.
    Vergeef ons onze schuld en laat uw kruis ons een teken van hoop zijn.
    Beschermd het ongeboren leven bij onze dochter en schoonzoon en beschermt al onze kinderen en kleinkinderen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees bij me vandaag en leer me rust te vinden in alles wat ik doe en uw aanwezigheid te voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, help mij mijn donkere, verdrietige tijd achter me te laten. Ik vertrouw op u en op uw verrijzeniskracht dat ik gevuld met uw kracht en liefde moedig en blij verder kan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met je mee.
      Dat het Licht van Pasen de duisternis mag verdrijven.
      Amen

      Verwijderen

Een reactie posten