woensdag, 21 april 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij. En meer rust ervaar zodat ik per dag leef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer onderstaande link eens om mee te bidden.
    Als het je aanspreekt, stuur dan een mailtje naar sjaloom@telenet.be
    met de melding 'samen bidden'
    en je ontvangt elk weekend de link voor de volgende week.
    https://youtu.be/ziExvbgHOxU

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik weet u nabij. Ik stel alle vertrouwen op u, nu ik vrijdag een ernstig onderzoek moet ondergaan, maar toch leef ik er met een bang hartje naartoe. Al weet ik: u bent mijn herder, mij zal niets ontbreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor en met u mee.
    Veel sterke en mos gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank, Pelgrim; je geeft me moed.
      We zijn verenigd in gebed.

      Verwijderen

Een reactie posten