woensdag, 7 april 2021

Reacties

  1. Heer, laat mij U ook herkennen in Uw daden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij zodat het weer zo goed mag gaan zoals gisteren. Dank daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, laat uw licht over ons schijnen en dat wij u mogen herkennen in hen die vandaag op onze weg komen ! Zegen ons allen. Dank voor alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik breng nu bij U de familie van Ann. Zij zijn zwaar getroffen door zeer grote medische problemen (bij de vader, de moeder en de broer van Ann). We zijn dus ook zeer bezorgd voor Ann zelf, bij wie alle zorgen samenkomen, die heel veel te dragen krijgt. Laat haar niet bezwijken onder die last; draag haar in deze moeilijkheden, schenk haar moed, vertrouwen, uithoudingsvermogen, licht en hoop. In vertrouwen dank ik U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid met u mee voor die familie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten