zondag, 21 febr 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, op deze dag wil ik U eren. Ik mis de zondagsdienst maar voel mij toch verbonden.
    Laat het gewone leven zich weer herstellen. Geef de hulpverleners en allen die met deze pandemie begaan zijn de kracht om zich te blijven inzetten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    Zegen alle mensen die het mogelijk maken om de eucharistie online te blijven volgen op YouTube. Heel speciaal de gemeenschap van Jette.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag een gebed voor mijn broer (89 jaar), die deze nacht gevallen is. Hij heeft hoofdpijn, maar het schijnt toch te gaan. Help hem, Heer, en laat deze val geen erge gevolgen hebben. Zegen de zorgkundige de zich met hem bezighoudt, en zegen ook de kinezist, die midden in de nacht gekomen is om hem te helpen weer overeind te geraken. Dank U, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten