vrijdag, 19 febr 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, laat het een vasten worden waarin we Verbondenheid met mensen en met U
    terugvinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Barmhartige God bescherm mijn kinderen en ook alle mensen die ik aan U vertrouw ! Moge zij meer en meer Uw Wil volbrengen ! Leer mij ook van mezelf ,van élke mens en zéker van U houden ! Uw Wil geschiedde Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader,
    Wees vandaag weerom mijn herder en mijn Heer.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij vandaag ook weer nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer ,

    Ik geef jou mijn man zijn geest en die van mijn kinderen en mezelf ,

    Om Uw licht, Zegen , Bescherming over de benarde situatie

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede moed! Ik bid met u mee. Moge de Heer u zegenen en helpen, u en de hele familie.

      Verwijderen

Een reactie posten