donderdag, 4 febr 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer onze God ik smeek U ,moge het hart van al mijn kinderen groot en klein ,zich openen voor Uw Heilige Geest ! Ook voor alle kinderen en jeugd over heel de wereld ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, laat mij de dokter ontmoeten die ik nodige heb. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag uw gebed voor al mijn zieke collega's waaronder heel ernstige zieken.
    Dank U Heer omdat U naar ons omziet.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Om zegen en genade over alle bovenstaande vragen en om zegen over ons gezin

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, omdat het mag blijven gaan zoals het gaat. Dank U!! Wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, blijf dichtbij ons in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al die intenties. Heer, aanhoor ons gebed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer zegen uw getrouwen en aanhoor de bede van deze mensen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten