woensdag, 24 febr 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, breng ons te samen in mijn gemeenschap; in mijn familie. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer...ik smeek U ...leer mij van mezelf te houden ,mij niet steeds schuldig te voelen ! Zo zal ik ook meer van alle mensen houden ,ook van mijn vijanden ! Leer mij Heer Uw Wil te volbrengen ! Dank U Heer !Marie-Roos ik bid mee met jou verzuchtingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik bid ook mee voor jullie beiden... en voor alle anderen die we hier ontmoeten... Pelgrim... en de vele anoniemen. Ik vergeet ook die moeilijke operatie niet, die vandaag moet gebeuren. Moge de Heer ons allen zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik me rustig voel en per dag leef.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank met mij de Heer voor de goede uitslag na een heupoperatie. Ik denk aan jullie allen in mijn gebed en vraag Gods zegen voor Marie-Roos, Jaqueline en Anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,
    neem mijn collega Danielle in Uw rijk op. Ontvang haar met open armen en troost haar gepijnigd lichaam zoals Abraham het lichaam van Lazarus troostte.
    Heer,
    wij zullen haar aanwezigheid onder ons missen.
    Danielle,
    je bent nu in een bevoorrechte positie. Wees, samen met alle heiligen en engelen, ons en de kinderen die ons toevertrouwd zijn nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten