zaterdag, 20 febr 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer ,

    Kom over mij met heel Uw bescherming & genade , in al mijn handelingen en zijn
    Drijf Jij me voort
    Alles is voor U Heer

    DankU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    Overwelg mij met uw genade.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, leer me met U de weg te vinden naar U maar ook naar mijn gemeenschap en mijn familie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag een gebed voor een medezuster dei vannacht is overleden en een andere die nu in het ziekenhuis is met een val ; er moet nog onderzocht worden ofe r iets is gebroken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U ook mij leiden zodat ik mijn levensweg kan gaan met vertrouwen en rust.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten