zaterdag, 29 aug 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. laten wij bidden
    om wijsheid vooronze politici:dt zij alle partijpolitieke overwegingen opzij zetten, en zich inzetten voor de reeële noden van ons land
    Laten wij met aandrang bidden.
    Laten wij ook nog een (laat) inititatief nemen voor een handtekenactie voor een regering van nantionale eenheid die zich uiitstluitend bezighoudt met gezondheidszorg, relance en problemen van het klimaat.
    laten wij bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor een goede vriend van me die overleden is.
    Moge hij bij God zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor die intenties, en vraag nog een gebed voor een moeilijke zaak waarbij ik mijn broer help. Dank aan allen die meebidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik voeg mij bij jullie gebeden ! Ik smeek de Heer mij te verlossen van angst en zelfzucht en vrij en vreugdevol te leven zelf bij tegenwerking ! Leer me écht "beminnen "Heer ! Geef mij "humor"om met blij gemoed U te volgen ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer. Ik bid voor stabiliteit, rust en te leven in het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor alle intenties. Ook vraag ik voor mezelf een veilige reis en veel succes bij mijn sollicitatie komende maandag. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten