dinsdag, 25 aug 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. lieve heer

    Mag ik Uw zegen ragen over mijn man
    alsook over de relatie die hij geeft met onze zoon

    Breng er rust en liefde aub
    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer

    filter mijn geest en breng er vreugde , zuivering, licht en Uw genade
    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om genade over mijn werk en de financiele stucturen en - zorgen
    vraag ik om Uw bescherming & Uw genade Heer

    Danku voor de mogelijkheden die je op mijn pad brengt

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid U voor mijn broer en schoonzus opdat zij de situatie ten gevolge van de corona-crisis aankunnen. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer. Ik bid voor kracht, rust en per dag te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank U Heer om de verbetering na een delicate operatie van mijn schoonbroer...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jezus in de 'avond van de angst' schenk Jouw Liefde van een 'nieuwe morgen'aan wie ze zó nodig heeft

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten