maandag, 24 aug 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer. Ik bid voor rust en om weer alleen te zijn nu de vakantie voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer wij vandaag onder onze vijgenboom zitten, kunnen wij ook voorbeden doen:
    voor de vorming van een regering,dat zij geleid wordt door wijsheid en niet door partijpolitie overwegingen;
    laten wij ook bidden voor de leerlingen sutdenten en leerkrachten die zich volop voorbereiden voor het komend schooljaar: dat wij allen voldoende verantwoordelijk zijn om hun de volle kansen geven om hun schooljaar samen met hun vrienden onafgebroken en in vriendschap te kunnen beleven:
    laten wij bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor deze intenties, ook voor deze die aan mij zijn toevertrouwd. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee, en ik vraag ook om een gebed voor een moeilijke zaak die ik moet proberen te regelen voor mijn broer. Dank aan allen die meebidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bid voor iemand 'die onder de vijgenboom zit' en luistert wat God hem zegt
    mag zijn hart open en ontvankelijk zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten