woensdag, 19 aug 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, ik dank U voor de dag van gisteren met zijn mooie ontmoetingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid om een rustige dag. Help me ook om te doen wat ik moet doen. Dank voor alle tijd die ik krijg. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer mijn God ik dank U voor alle mensen die ons de weg naar U wijzen !!!
    Leer mij ook te beminnen zoals Jij 't ons hebt voorgeleefd ! Onvoorwaardelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Help onze communicatie"s met Uw Heilige Geest tussen mijn man en mezelf
    & wees onze kinderen en ons allen nabij met Uw liefde , bescherming en Uw genade

    DankU

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moge er vrede zijn in ons gezin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten