donderdag, 27 aug 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Ik vraag een gebed voor mijn zieke broer, die het deze dagen heel moeilijk heeft. Het is vandaag twee jaar geleden dat zijn vrouw overleden is, en de eenzaamhed weegt zwaar. Dank u om met mij mee te bidden voor hem, dat de Heer hem moge troosten en hem kracht geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer

    We bidden mee op alle intenties die we hier mogen zien passeren per dag, per week , ...

    Graag vraag ik voor mezelf de genade van kracht voor mijn werk en de geest van onderscheiding en een voortdurende brandende liefde voor de mensen die U op mijn pas zend

    alsook om een werkrelatie op het juiste spoor te krijgen

    danku Heer, voor Jou zegen over alles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer

    Wij vragen ook Uw zegen over de corona en alle bejaarden en zieken

    breng mensen bijeen in & over hun zorgen ; voor gedragenheid en liefde voelbaar te maken voor hen die het moeilijk hebben of eenzaam zijn

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer. Ik bid voor stabiliteit, vertrouwen en rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jezus, ik wil A tot bij U brengen. Wil haar aanraken met uw liefde, haar ten diepste genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al deze intenties .De Heer is goed Hij luistert naar onze gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten