woensdag, 20 maart 2024

Reacties

  1. Laten we bidden voor de oorlogen in de wereld,
    vooral voor de kinderen die te lijden hebben door de hongersnood.
    Bidden we voor ernstige zieken om uitkomst.
    Laat ik tevreden zijn met wat ik heb er zijn er die het minder hebben.
    Tevreden zijn is 'n kostbaar pand,
    beter dan 'n huis van diamant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus. Ik wil bidden voor liefdevolle verbondenheid in ons gezin. Help ons elkaar te respecteren in elk zijn eigenheid. Help ons echt samenleven en -werken. Help ons er spontaan voor elkaar te zijn. Help ons in liefdevolle communicatie. Heer, Schenk ons en alle gezinnen uw zegen. Geef ons kracht, geef ons
    leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, help me vasthouden aan uw Woord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik voeg mij en bid voor alle noden in onszelf , in alle mensen in de wereld !
    Moge wij ons in het dagelijks leven door U Christus laten leiden in al wat we doen of zeggen om
    het Vuur van Uw Liefde uit te dragen in welke omstandigheid we ons ook bevinden !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het boek "Der bijzondere genaden" van de H. Mechtild van Hackeborn leren we welk gebed het meest aan God behaagd:" Wanneer iemand, gedreven door de zuivere liefde waarmee hij God bemint, voor geheel de heilige Kerk en voor ieder afzonderlijk (die in nood vertoeven), als voor zichzelf, ten beste spreekt.
      "Heer wij lezen hier zoveel mooie gebeden die ons opkrikken omdat ze getuigen van veel liefde, geloof en vertrouwen. Verhoor als 't beliefd deze gebeden en breng troost aan hen die het nodig hebben."

      Verwijderen
  5. Heer ontferm u over mensen die moeilijk met anderen kunnen leven en vervallen in ontevredenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Zelf bid ik voor stilte, innerlijke rust, verbondenheid met de drie-eenheid, God/Zoon/Geest. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik meer rust in mezelf mag vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer Jezus , ik wil bidden vooralle mensen die het moeilijk hebben .Dat zij gesteund mogen worden .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties. Ik smeek U nogmaals Heer, steun onze dochter wiens leven gehypothekeerd wordt door haar chronische ziekte. Ik dank U voor ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten