maandag, 1 april 2024

Reacties

  1. Heer wij danken U voor deze aangename paasdagen. Dat uw liefde moge branden in onze harten en aanstekelijk moge zijn zodat overal waar wij komen groot en klein wat vreugde en vertroosting mag ervaren. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus zegen deze dag. Zegen ons samenkomen in familie. Mogen we allemaal die paasvreugde ervaren en vasthouden aan die positiviteit. Dank voor alle gebeden.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Heer voor ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik me rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve God, draag aub goed zorg voor het slagen van mijn zoon als zelfstandig ondernemer. Momenteel gaat het niet goed. Ik maak me elke dag/nacht grote zorgen voor hem en zijn vrouw. Bezorg hem en ook mezelf vertrouwen en kalmte door Uw zorgzame oplossing voor de situatie. Met geloof en veel dankbaarheid 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was zelfstandige en had hier in het dorp een armzalig huisje gekocht want moeder was gestorven en ik moest wel vertrekken uit het ouderlijk huis. Ik had moeten lenen maar er kwam geen bestelling binnen (ik was meubelmaker) al bijna een maand. Ik zei tegen mezelf:" seffens moet ik de boel hier terug verkopen. Maar de nacht die daarop volgde kreeg ik weer een van z'n korte betekenisvolle dromen. Iemand die ik niet kende zei op een bijzondere vriendelijke toon:" Leg toch alles in de handen van Onze Lieve vrouwke." Daarna kwam alles in orde.
      Heer Jezus vermeerder ons vertrouwen als we denken dat we er alleen voor staan want gij staat gereed, en ook uw lieve Moeder, om ons te helpen.

      Verwijderen
    2. Ook ik heb 2 zelfstandige kinderen en vraag me dikwijls af waarom. Ik ben ook bezorgd voor hun gezin , er moeten hard werken. Ik bid daar ook voor tot de heilige Jozef. Hij heeft ook voor Jezus en Maria gezorgd. Heilige Theresia van Lisieux zei dat haar gebeden steeds verhoord werden. En ik neem haar mee in het gebed om hulp.

      Verwijderen
    3. Ik hou ook veel van Sint-Jozef die mij ook dikwijls geholpen heeft. In mijn werkhuisje stond er een mooi beeld van hem met zijn "St. Jozefszaag" in de hand.
      Heilige Sint-Jozef bedankt voor alles en bid voor ons. Ik de H. Theresia van Lisieux is ook bij mijn favorieten

      Verwijderen
  6. Heer, ik ben U zeer erg dankbaar, U weet waarom. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten