woensdag, 13 maart 2024

Reacties

  1. Graag sterkte en harmonie voor het leven vd kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus. Zegen ons gezin. Zegen Diederik, die meer tijd, meer ruimte nodig heeft. Net zoals zijn vader. Geef dat we snel tot oplossingen kunnen komen, die echt helpend zijn.
    Schenk ons opnieuw verbondenheid, liefde, vrede en vreugde binnen ons gezin.
    Heer ik vertrouw op U.
    Zegen alle mensen, die ons gebed gevraagd hebben. Wees hen nabij.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moge uw Heilige Geest mij leiden
    telkens ik iets met andere mensen doe.
    Geef dat ik altijd vriendelijke woorden spreek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilt u mij een nieuw hart geven
    Ik bid ook voor een reis en hulp .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heilig hart van jezus, maak mijn hart gelijkvormig aan het uwe.

      Verwijderen
  5. Graag bid ik voor al de bovenvermelde intenties.
    Ik wil deze keer graag bidden voor mezelf. Heer God, ik ben druk bezig met het verenigingsleven. Soms voel ik dat het allemaal zwaar is, ik wil het dan opgeven. Zend mij uw Geest Heer, zodat ik de juiste beslissing neem... want wenst U van mij? Breng rust in mijn hoofd en in mijn hart. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kracht voor lichaam en geest, dat herstel via medicijnen. Mag verminderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten