dinsdag, 12 maart 2024

Reacties

  1. Voor hen die stervend zijn, dat ze mogen thuis komen bij de Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor hen die ziek zijn, dat ze hun weg in vertrouwen kunnen gaan. Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor onze jonge mensen die niets horen of beleven van Onze Heer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bid met mij om steun en kracht voor mijn zieke schoonbroer. Voor inzicht en hereniging van de zoon van een goede vriend
    Voor steun aan zijn kleinkindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer verhoor al deze gebeden.
    Heer, ik richt mij tot U voor mijn gezin. Zegen onze kinderen, elk met hun noden. Raak hen aan en geef hen de juiste inzichten op het juiste moment. Heer zegen mijn echtgenoot. Zegen mezelf. Geef ook ons, ouders, de juiste houding, de juiste verstandhouding met onze kinderen. Help ons Heer om allen Uw weg te volgen. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus. Zegen mijn gesprek met een systeemtherapeut. Laat het helpend kunnen zijn voor ons gezin. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat ik mijn verzoek hier neer mag leggen. Graag bidden voor het behoud v Fred, dat hij zijn leven aan Jezus mag geven. En voor mij of ik met hem in een relatie verder mag 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag iedereen om te bidden voor Ricky Rieter die een hersenbloeding heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gebed omdat het pestgedrag op het werk mag stoppen en dit vooral van de leidinggevenden. Omdat ik het mag volhouden en er niet aan ten onder gaan. Kom H. Geest met inzicht om te weten waar ik terecht kan.
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van kindsbeen af had ik al last van pestgedrag. Het is niet helemaal gedaan maar het deert me niet meer, dank zij God. Vraag God om zoveel liefde te voelen voor de mensen zodat je Hem vraagt uw belagers te zegenen en tot inzicht te brengen. Probeer altijd even vriendelijk en lief te zijn en op een dag zal hun houding veranderen. Zo heb ik het mogen ervaren. Vraag God hen te raken want in z'n situatie moeten leven elke dag kan ondraaglijk worden.
      Ik bid ook voor u en smeek de Heer u en hen zijn genade te geven want zonder Hem kunnen we niets doen.

      Verwijderen
  10. Laat ons bidden, dat wijze mensen in oekraine en rusland samen komen en de juist mogelijke beslissingen nemen. Alzo in Haïti en Israël/ Gaza en vele andere landen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid met jullie allen mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten