zaterdag, 22 jan 2022

Reacties

  1. Lieve Heer, laat mij heel dicht bij U zijn zodat ik me beschermd mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God is er altijd... ook als we dit niet voelen. Elk mensenkind wordt gedragen door Hem. Wat een warme gedachte, wat een veiligheidsgevoel geeft dit toch. We zijn dus nooit alleen op weg! Dit kunnen delen met mensen die je op je levensweg tegenkomt, hoe zalig is dat! Ik ben dankbaar, heel dankbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Heer voor mensen zoals Kris, die ons dichter bij U brengen.
    Wees Gij hun liefde en kracht opdat zij hun inzet mogen volhouden en opdat hun werk blijvende vruchten mag voortbrengen. Ik vraag heel speciaal uw zegen voor hen, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik wil de zegen vragen voor Kris en zijn familie.
    En ook voor ons die de gebedshoek bezoeken.
    Dank voor de genade dat we samen in verbondenheid mogen bidden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met de zegen van de Algoede en Barmhartige Vader. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten